For at skille sig ud fra konkurrenterne og gøre sig bemærket blandt forbrugerne, er det vigtigt for enhver forretning at integrere kreative løsninger som en del af deres marketingsstrategi. Her er storprint en ideel måde at fange sine kunders opmærksomhed og således øge kendskabet til sin forretning. Da det er de skæve og nytænkende ideer, som for det meste huskes bedst, er der ingen grund til at holde sig tilbage på denne front. Så længe man ej glemmer, hvem ens primære målgruppe er, og hvad der motiverer dem.

Afhængig af, hvad forretningens behov er, og hvilken kontekst storprintet skal bruges i, kan man vælge mellem et hav af forskellige muligheder. Hvad end, du skal bruge bannere til messer, outdoor eller indendørsevents, så er der en printløsning til dig. Herunder ser du et udsnit af de mange anvendelsesmuligheder, storprint har.

Anvendelsesmuligheder:

  • Skab opmærksomhed via facadeskilte
  • Skab opmærksomhed via digitale print og plakater
  • Skab opmærksomhed via pop-up skilte eller roll up banner
  • Skab opmærksomhed via tekstiltryk med logo
  • Skab opmærksomhed via flyers og foldere
  • Skab opmærksomhed via foliedekorationer

Storprint i det rette format

Der er stor forskel på, hvordan dit billede ser ud på din computer og hvordan det færdige tryk tager sig ud i stor størrelse. Derfor er det først og fremmest vigtigt, at du finder en professionel grafiker med masser af erfaring og med kvalitetsprintere til rådighed. Vedkommende skal kunne vejlede dig i de forskellige printmuligheder, så du på baggrund af et kvalificeret grundlag kan beslutte, hvilken løsning, som er den optimale for dig. Storprint er nemlig ikke bare storprint – du kan i dag digitalprinte på mange typer materialer: selvklæbende folier, plastplader, metalskilte, træ- og akustikplader. Det er kun din fantasi, som sætter grænserne.

Hvorfor storprint?

Fotoprint i storformat tjener flere forskellige formål. Med det rette facadeskilt skaber du først og fremmest synlighed, mens du guider eksisterende og potentielle kunder frem til din forretning. Det kan med rette betragtes som din forretnings ansigt udadtil, da det er det første, dine kunder møder. Ønsker du herefter at promovere og brande dine produkter på en visuel stærk måde, så er kampagner vejen frem. De er ideelle til at skabe opmærksomhed og formidle vigtige budskaber, som øger salget.

I forbindelse med messer kan du med fordel vælge at pryde din messestand med iøjnefaldende storprints, samtidig med at du iklæder dine medarbejdere med logotrykt tøj, så besøgende kan se, hvem de taler med. I forlængelse af det, er det altid en god ide at medbringe masser af relevant materiale, som man kan forære sine kunder – enten i form af flyers eller brochurer – så de efterfølgende husker jer.