I dag findes der en lang række smarte og nytænkende løsninger inden for messeudstyr. Afhængig af behov og ønsker har du således mulighed for at udstyre dine messestand med alt lige fra bannere og roll-ups til podier og brochureholdere. Nogle elementer udgør større udgiftsposter end andre, men de tjener alle det fælles formål at sørge for, at du, din virksomhed og dit budskab bliver set og hørt.

Herunder kan du danne dig et overblik over de mange forskellige muligheder, der er, når det kommer til messeudstyr.

Messeudstyr:

  • Loftbanner
  • Roll up banner
  • Vægbanner
  • Messevægge i tekstil
  • Beachflag (til outdoor)
  • Messelys
  • Foldevægge
  • Messediske og podier
  • Udstillingstårne
  • Brochureholdere
  • Søjlesystemer

Hvad skal du bruge?

Inden du går ud og anskaffer dig en masse nyt messeudstyr, er det vigtigt, du både tænker i funktionelle og kreative løsninger for at sikre, at du kommer godt i mål med projektet. Ikke alle elementer er lige vigtige for din virksomhed, mens andre er altafgørende. Derfor er det vigtigt, at du forinden gør dig nogle grundige overvejelser om, hvilke ting som bedst afspejler og understøtter din forretnings mission.

Med eller uden tryk?

Når du først har besluttet dig for, hvilken form for udstyr, du skal have med på messen, så er det tid til at vurdere, hvorvidt det skal prydes med print, eller være med eller uden logotryk. Ved at få trykt dit firmalogo eller budskab på dit nyerhvervede messeudstyr, øger du profileringen af din virksomhed. Mens du med kreative storprint kan skabe opmærksomhed og fange de forbipasserendes interesse. Det er desuden en oplagt mulighed for at synliggøre jeres vigtigste værdier og produkter, så de besøgende på messen ikke kan undgå at se dem.